.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید فرماندار عباس آباد بر حل مشکلات شرکت کندلوس

فرماندار عباس آباد بر لزوم حل مشکلات شرکت فرآورده های لبنی کندلوس تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز از شهرستان عباس آباد،تقی خادمی پس از جلسه کمیته اشتغال شهرستان عباس آباد گفت:فرمانداری مشکلات این شرکت را از طریق مقامات استانی پیگیری خواهد کرد تا کندلوس هرچه سریعتر روند عادی تولیدات خود را از سر گیرد.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات این شرکت«مدیریتی» می باشد تصریح کرد:طی مذاکراتی که با مسئولین شرکت صورت گرفت،بر «تحول مدیریتی» در کندلوس تاکید شد.

خادمی افزود:البته برخی از مشکلات این شرکت از جمله افزایش هزینه های آب و برق نیز مربوط به طرح هدفمندی یارانه ها می باشد که آن هم با صرفه جویی و مصرف بهینه رفع خواهد شد.

فرماندار عباس آباد در پایان گفت:در حال حاضر و با تغییرات جزیی صورت گرفته خط تولید کارخانه فعالیت خود را دوباره آغاز کرده است.

گفتنی ست شرکت کندلوس اواخر اسفند ماه سال گذشته 63 نفر از کارکنان خود را به «مرخصی اجباری» فرستاده بود.کارگران این شرکت در دی ماه سال 88 نیز خواستار توجه ویژه به مشکلات معیشتی خود شده بودند.

کارگران کندلوس در آن هنگام و در گفتگو با خبرگزاری ایلنا،مهمترین مشکلات خود را عدم تشکل شورای اسلامی کار،پرداخت نشدن پاداش های سالیانه و خودداري اداره بیمه تامین اجتماعی عباس آباد از تمديد دفاتر بیمه کارگران عنوان کرده بودند.

خبرگزاری فارس نیز در خبری عنوان کرده بوده بود: «نمايندگان كارگري در پيگيري از مالك كارخانه با اين پاسخ مواجه شده‌اند كه اين شركت نيازمند حمايت اعتباري دولت براي ترميم ساختار توليد و پرداخت معوقه‌هاي آن است و تا اين امر ميسر نشود شركت مشكلات فراواني دارد».

شرکت کندلوس از برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات لبنی است که سابقه فعالیت آن به بیش از 15 سال می رسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.